تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
فیلم خارجی

دانلود فیلم The Meg 2018 دوبله فارسی – مگ با کیفیت عالی کیفیت HD

امتیاز یادت نره

دانلود فیلم جدید The Meg مگ با دوبله فارسی و کیفیت عالی کیفیت HD جیسون استاتهام ۱۰۸۰,۷۲۰,۴۸۰

دانلود فیلم The Meg 2018 مگ , دانلود فیلم مگ ۲۰۱۸ , دانلود فیلم The Meg زیرنویس فارسی , دانلود فیلم زیرنویس فارسیدانلود فیلم خارجی، دانلود فیلم کیفیت HD 1080p , HD 720p

دانلود فیلم The Meg 2018 زیرنویس ، دانلود The Meg 2018 ، دانلود فیلم مگ با دوبله فارسی  دانلود فیلم ایرانی – دانلود فیلم جدید

https://www.netpaak.ir/category/%d9%85%d8%a7%d9%84%d8%aa%db%8c-%d9%85%d8%af%db%8c%d8%a7/%d9%81%db%8c%d9%84%d9%85-%d8%b3%d8%b1%db%8c%d8%a7%d9%84-%d8%a7%d9%86%db%8c%d9%85%db%8c%d8%b4%d9%86-%d9%85%d8%b3%d8%aa%d9%86%d8%af/

+ نسخه دوبله بلوری اضافه شد  – ۶ اذر ۹۷ 

به لطف فیلم‌ های تلویزیونی شبکه سای‌فای (Syfy) مانند فیلم Ghost Shark، پنج فیلم Sharknado و فیلم Sharktopus، فیلم‌‌ هایی که در آن کوسه‌ ها به‌عنوان آنتا گونیست در آن حضور دارند، هنوز بخشی از بازار سینما را به خود اختصاص داده‌اند. شاید بتوان گفت که فیلم Deep Blue Sea (دریای آبی عمیق)، آخرین فیلم بلاک‌باستر تجاری در این ژانر از فیلم‌ها بود که در سال ۱۹۹۹ روی پرده‌های سینما رفته است.

netpaak.ir telegram دانلود فیلم The Meg 2018 دوبله فارسی - مگ با کیفیت عالی کیفیت HD

سال گذشته نیز فیلم The Shallows (آب‌های کم‌عمق) به کارگردانی ژاومه کویت-سرا، روی پرده‌های سینما رفت که موفقیت آن باعث شگفتی بسیاری شد. حال کمپانی برادران وارنر در حال ساخت یک فیلم بلاک‌باستر تجاری است که در آن یک کوسه قرار است نقش آنتاگونیست فیلم را بر عهده داشته باشد.

فیلم The Meg با بودجه‌ای معادل ۱۵۰ میلیون دلار در دست ساخت است و قرار است تابستان سال آینده میلادی اکران شود. کارگردانی این فیلم بر عهده جان ترتل‌تاب، کارگردان فیلم National Treasure (گنجینه ملی) بوده است. این فیلم براساس رمانی به‌نام Meg: A Novel of Deep Terror اثر استیو آلتن، تولید می‌شود که داستان یک کاپیتان نیروی دریایی را روایت می‌کند که باید گروهی از دانشمندان یک ایستگاه تحقیقاتی دریایی را که در حال تحقیق روی موجودات ماقبل تاریخ بودند، از یک کوسه غول پیکر نجات دهد.

دانلود فیلم  The Meg

در فیلم The Meg قرار است شاهد مبارزه جیسون استاتهام با یک کوسه غول پیکر باشیم که طبق گفته سازندگان فیلم، این کوسه بزرگترین کوسه دنیای سینما است.

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصویر رسمی فیلم The Meg منتشر شده است. مجله امپایر در شماره جدید خود اولین تصویر این فیلم را منتشر کرده که در این تصویر شاهد حضور جیسون استاتهام هستیم و پشت سر او کوسه غول‌ پیکر فیلم نیز قابل مشاهده است. استاتهام قرار است نقش شخصیتی به‌نام جوناس تیلور را در فیلم The Meg بازی کند که ماموریت دارد گروهی از دانشمندان را از آرواره‌های این موجود نجات دهد.

به نظر می‌رسد که روی کله این کوسه نیز یک زخم وجود دارد که بی‌ شباهت به زخم روی سر کوسه فیلم Jaws 2 (آرواره‌ها ۲) نیست.

تریلر اول فیلم
.

===

ورود به بـخـش دانـلود فـیلـم و انـیمـیشن

===

نسخه دوبله فارسی  و بلوری

دانلود فیلم The Meg 2018 دوبله فارسی کیفیت BluRay 1080p 

لینک مستقیم 

حجم: ۲ گیگابایت


دانلود فیلم The Meg 2018 دوبله فارسی کیفیت BluRay 720p

لینک مستقیم  

حجم: ۱ گیگابایت


دانلود فیلم The Meg 2018 دوبله فارسی کیفیت BluRay 480p

لینک مستقیم 

حجم: ۵۸۰ مگابایت

صوت دوبله فارسی جداگانه


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا