تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
بازی های اکشن و شوتربازی های پیشنهادیبازی های شمشیری و هک اند اسلش

دانلود بازی ۲۰۱۹ Devil’s Hunt برای کامپیوتر فشرده fitgirl , corepack شکارچی شیاطین

امتیاز یادت نره

معرفی و دانلود بازی ۲۰۱۹ Devil’s Hunt برای کامپیوتر فشرده fitgirl , corepack

دانلود بازی ۲۰۱۹ Devil’s Hunt برای کامپیوتر

دانلود بازی ۲۰۱۹ Devil’s Hunt برای pc شکارچی شیاطین بهمراه کرک و اپدیت جدید و نسخه کم حجم و فشرده fitgirl , corepack  فیت گرل و کورپک – codex , cpy لینک مستقیم دانلود بازی کامپیوتر

دانلود بازی ۲۰۱۹ Devil’s Hunt برای کامپیوتر به دانلود بازی شکار شیاطین  شکارچی شیاطین – شکار شیطان همراه کرک دانلود بازی کم حجم , دانلود بازی pc با لینک مستقیم


نسخه فیت گرل + آپدیت و دی ال سی ها اضافه شد.

بازی Devil’s Hunt اثری در ژانر اکشن بوده که توسط ۱C Company و استودیو تازه تاسیس لهستانی Layopi Games معرفی شده است. داستان این بازی براساس رمانی با نام Równowaga (تعادل : Equilibrium) نوشته Paweł Leśniak بوده که درباره نبرد میان فرشتگان و موجودات اهریمنی و مردی به نام دزموند است. Paweł Leśniak استودیو مذکور را به منظور تبدیل اثر خود به بازی احداث کرده است.

به گزارش وی جی مگ، آقای میچل سادووسکی کارگردان این بازی در باره آن توضیح می‌دهد « بازی Devil’s Hunt داستان سنگین و قدرتمندی داشته که به صورت مداوم را شما را بین جهنم، دنیای مردن آمریکا و یک شهر باستانی برده و برمی‌گرداند. شخصیت دزموند میان جنگ بین فرشتگان و موجودات اهریمنی گرفتار می‌شود و در عین حال باید رازهای مربوط به خودش را نیز کشف کند. در حقیقت پدر این شخصیت یک اهریمن بوده.»

«در بازی معماهای مختلف برای حل کردن وجود دارد. پلیر با موانع مختلفی رو به رو می‌شود که باید از سد آن‌ها عبور کند. Devil’s Hunt قصد دارد تا اولین اثر از یک مجموعه باشد و در نسخه اول تمرکز اصلی بدین صورت است که دنیای بازی و داستان آن را به مخاطب معرفی کنیم. ما در تلاش هستیم تا یک سیستم توانایی و کمبو قدرتمند را تولید کنیم.

netpaak.ir telegram دانلود بازی ۲۰۱۹ Devil’s Hunt برای کامپیوتر فشرده fitgirl , corepack شکارچی شیاطین
دانلود فیلم و سریال در upko آپکو

معرفی و دانلود بازی ۲۰۱۹ Devil’s Hunt برای کامپیوتر فشرده fitgirl , corepack

به طوری که یادگیری آن برای پلیر آسان باشد اما پیشرفت در آن سخت بوده و به راحتی ممکن نباشد. پلیر این امکان را خواهد داشت که تا از امتیازات به دست آمده خود برای ارتقا توانایی، قدرت بدنی، کمبوها و مهارت‌های جادویی استفاده نماید.»

هنوز مشخص نشده آیا این توانایی‌ها در داستان بازی نیز تاثیر می‌گذارد و آیا استفاده مطلق از توانایی‌های اهریمنی، پیامد خاصی را به دنبال خواهد داشت. شرکت ۱C Company و شخص سادووسکی اظهار کردند پیشرفت در داستان خطی بازی شامل استفاده از هر دو نوع توانایی‌های انسانی و اهریمنی کاراکتر اصلی می‌شود تا این‌که قرار باشد صرفا یکی از این دو جناح انتخاب شود.

سادووسکی در ادامه توضیح داد «ما تمرکز خود را روی به نمایش در آوردن درگیری‌های درونی دزموند اختصاص دادیم. او خود را در میان یک نبرد می‌یابد که درکی از آن ندارد.

تمامی این موارد در حالی است که هر کدام از این دو جناح از دزموند درخواست می‌کنند تا به جناح آن‌ها ملحق شود اما دزموند سعی می‌کند تا جای ممکن از انتخاب کردن دوری کند. سرانجام وی در می‌یابد که انتخاب کردن مشکل اصلی نبوده و داستان به جایی می‌رسد که شخصیت تصمیم کاملا شخصی را خود را بگیرد.»

 

دانلود بازی Devil’s Hunt + دانلود بازی ۲۰۱۹ Devil’s Hunt کرک و اپدیت جدید و نسخه کم حجم و فشرده fitgirl , corepack  فیت گرل و کورپک – codex , cpy لینک مستقیم دی ال سی پچ 


Description

۱C Company (Publisher) und Layopi Games (Entwickler) haben Devil’s Hunt für PC, PlayStation 4 und Xbox One angekündigt. Das Actionspiel aus der Verfolgerperspektive soll im 3.

Quartal 2019 (Juli bis September) erscheinen. Devil’s Hunt basiert auf dem Roman “Equilibrium” von Pawel Lesniak und lässt den Kampf zwischen Licht und Dunkelheit, Gut und Böse neu aufleben.

Das Spiel soll fast 100 Cutscenes (Laufzeit bis zu zwei Stunden) bieten. Desmond verügt über eine menschliche und eine dämonische Form – mit jeweils unterschiedlichen Fähigkeiten.

Gekämpft wird im Nahkampf mit einer Vielzahl von Angriffen, Kombos und Gegnern. Kontextabhängige Interaktionen mit der Umgebung werden versprochen.



 مشخصات بازی : 

 نام بازی : Devil’s Hunt

 سبک بازی : اکشن / سوم شخص /

• سازنده بازی : ۱C Company

• ناشر بازی :  Layopi Games

 سال انتشار : ۲۰۱۹

• کارگردان / طراح بازی : ****

• سایت مربوط : Click Here

 قابلیت انلاین : No

 قابلیت چند نفره  : No

•  امتیاز بازی : ۶ / ۱۰

• فرمت فایل : RAR / ISO

• رمز فایل : netpaak.com


سیستم مورد نیاز Devils Hunt :

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7 / 8.1 / 10

Processor: Intel i5 quad core

Memory: 8 GB RAM

Graphics: 2GB graphics card

DirectX: Version 11

Storage: 26 GB available space

Sound Card: Integrated or dedicated DirectX 11 compatible soundcard

Additional Notes: 64-bit system only


  راهنمای نصب بازی ها :  ۱- دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد. ۲ – فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Ultra Iso یا نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید. ۳ – به نصب بازی بپردازید. ۴ –  محتوای موجود در پوشه کرک را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. ” در صورت نیاز ” ۵ – از اجرای بازی لذت ببرید.


  پیش نیاز  نصب بازی ها :  دانلود پکیج دایرکت ایکس – دانلود اخرین نسخه دات نت فریمورک – اخرین نسخه Microsoft Visual C++ Redistributable –  اخرین نسخه Steam  –  اخرین نسخه OpenAL –  اخرین ورژن انویدیا فیزیکس –  اخرین نسخه Uplay –  اخرین نسخه Origin


  YouTube HQ

تماشای تریلر در یوتیوب


 Download links 

نسخه فیت گرل + آپدیت و دی ال سی ها

دانلود پارت ۱

دانلود پارت ۲

دانلود پارت ۳

دانلود پارت ۴


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا