تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
بازی ورزشی , متوری , ماشینی , هواپیمایی

دانلود بازی نید فور اسپید، آندرکاور – نسخه کامل و سالم Need for Speed Undercover

امتیاز یادت نره

دانلود بازی Need for Speed Undercover نید فور اسپید، آندرکاور

دانلود بازی کامپیوتردانلود بازی Need for Speed Undercover برای pc دانلود Need for Speed Undercover دانلود بازی نید فور اسپید، آندرکاور فارسی  بهمراه کرک و اپدیت جدید و نسخه کم حجم و فشرده fitgirl , corepack  فیت گرل و کورپک – codex , cpy لینک مستقیم دانلود بازی pc

دانلود بازی Need for Speed Undercover دانلود Need for Speed Undercover برای کامپیوتر به دانلود بازی نید فور اسپید، آندرکاور فارسی همراه کرک دانلود بازی pc 

دانلود بازی کم حجم , دانلود بازی pc با لینک مستقیم بازی جنون سرعت، آندرکاور

دانلود بازی Need for Speed Undercover نید فور اسپید، آندرکاور


Need for Speed Undercover (جنون سرعت مخفی) یک بازی مسابقه ای از سری بازی های Need for Speed می باشد که توسط الیور ماریوت طراحی و توسط EA Black Box ساخته شده و توسط Electronic Arts در سال ۲۰۰۸ برای مایکروسافت ویندوز منتشر شده است.

شما در این بازی نقش یک مامور مخفی پلیس را بر عهده دارید که در طول بازی باید در میان افرادی که مخفیانه در خیابان ها و اتوبان ها اقدام به برگزاری مسابقات غیر قانونی می نمایند نفوذ نموده و آنها را در هنگام برگزاری مسابقات غیر قانونی دستگیر نمایید.

netpaak.ir telegram دانلود بازی نید فور اسپید، آندرکاور - نسخه کامل و سالم Need for Speed Undercover
دانلود فیلم و سریال در upko آپکو

یکی از حالات جدید اضافه شده به بازی حالت Highway Battle نام دارد که در آن شما و رقیب تان باید در بزرگراه با یکدیگر به رقابت بپردازید. این مسابقه در یک مسیر مستقیم انجام می پذیرد و معمولاً مخصوص رقابت با Boss های بازی است.

چیزی که این مسابقه را بسیار هیجان انگیز می کند ترافیک و عبور و مرور خودروها از این بزرگراه است که شما را وادار می کند با حداکثر سرعت با انجام مانورهایی از میان آن ها عبور کرده تا در نهایت جلوتر از رقیب خود مسابقه را به پایان برسانید.

تصاویر بازی Need for Speed Undercover

2 1 1 دانلود بازی نید فور اسپید، آندرکاور - نسخه کامل و سالم Need for Speed Undercover 1 13 دانلود بازی نید فور اسپید، آندرکاور - نسخه کامل و سالم Need for Speed Undercover

دانلود بازی Need for Speed Undercover دانلود Need for Speed Undercover برای کامپیوتر به دانلود بازی نید فور اسپید، آندرکاور کرک و اپدیت جدید و نسخه کم حجم و فشرده fitgirl , corepack  فیت گرل و کورپک – codex , cpy لینک مستقیم دی ال سی پچ 

Need for Speed Undercover نسخه مخفیانه بازی جنون سرعت است که توسط Electronic Arts برای PC منتشر شده و استودیو Black Box کار ساخت آن را بر عهده داشته است.

شما در Undercover نقش یک مامور مخفی پلیس را دارید که در طول بازی باید در میان افرادی که مخفیانه در خیابان ها و اتوبان ها اقدام به برگزاری مسابقات غیر قانونی مینمایند نفوذ نموده و آنها را در هنگام برگزاری مسابقات غیر قانونی دستگیر نمایید.

یکی از حالات جدید اضافه شده به بازی حالت Highway Battle نام دارد که در آن شما و رقیبتان باید در بزرگراه با یکدیگر به رقابت بپردازید. این مسابقه در یک مسیر مستقیم انجام میپذیرد و معمولا مخصوص رقابت با Boss های بازی است.

چیزی که این مسابقه را بسیار هیجان انگیز میکند ترافیک و عبور و مرور خودروها از این بزرگراه است که شما را وادار میکند با حداکثر سرعت با انجام مانورهایی از میان آن ها عبور کرده تا در نهایت جلوتر از رقیب خود مسابقه را به پایان برسانید.

در این نسخه از بازی شما باید خود را آماده یک مبارزه تمام عیار با حریفانی حرفه ای نمایید. مبارزه ای که در آن تمرکز بالا از یک طرف، کنترل هیجان خود و سرعت اتومبیل های مدرن و پرقدرت انتخابی از طرف دیگر عوامل مهمی در موفقیت شما میباشند.

از ویژگی های بارز این بازی، گرافیک حرفه ای و نیز جلوه های ویژه آن میباشد. همچنین حضور کمپانی های بزرگ اتومبیل سازی جهان و با ماشین های فوق العاده حرفه ای و پرسرعت در کنار آزادی کامل کاربر در انتخاب نوع بازی و مسیرها و جاده های انجام مسابقه و… همه و همه این نسخه از بازی را تبدیل به یکی از مهیج ترین و پرفروش ترین بازی های کامپیوتری ارائه شده در زمینه اتومبیل رانی تبدیل نموده است.


Need for Speed Undercover Description

When everything goes insane and the world falls apart, a man must take up arms to protect his loved ones. Embark with Flint Trucker on a crazy journey to reunite him with sweet Angelina, and try not to succumb to the madness that awaits you! Don’t let their size scare you! Observe their fighting style, find a weak spot and show no mercy when you finally get your chance to attack. Go get ‘em, Flint!


 


 حداقل سیستم مورد نیاز بازی Need for Speed Undercover : 

CPU: Intel Pentium® ۴ or equivalent, 3.0 GHz or faster
RAM: 512 MB RAM / Vista: 1 GB RAM
OS: Microsoft Windows® Windows XP (SP2), Windows Vista
Video Card: 128 MB or more, NVIDIA GeForce (6600 or better); ATI Radeon (9500 or better); Intel G45 Express Chipset
Free Disk Space: 6 GB


تست بازی ها:

تمام بازی ها به صورت کامل دانلود تست و بررسی میشود.

این تست عملکرد مخصوصا در مورد بازی هایی که حجم بالایی دارند بسیار مفید است.

چون کاربری که میخواهد با صرف چند گیگ از ترافیک خود یک بازی را دانلود کند، باید قبل از آن در مورد سالم بودن بازی اطمینان پیدا کند.

راهنمای نصب بازی ها :

۱- دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

۲ – فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Ultra Iso یا نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

۳ – به نصب بازی بپردازید.

۴ –  محتوای موجود در پوشه کرک را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. ” در صورت نیاز “

 ۵ – از اجرای بازی لذت ببرید.


  YouTube HQ

تماشای تریلر بازی در یوتیوب


Need for Speed Undercover Free Download For Pc

اخرین ورژن ابزارهای ضروری بازی

  ورود به بخش گیم  

***

لینک دانلود با لینک مستقیم _۵ گیگابایت


یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا