تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
بازی های اکشن و شوتربازی های شمشیری و هک اند اسلش

 دانلود بازی Extinction برای pc اپدیت + کرک Fitgirl و corepack لینک مستقیم

امتیاز یادت نره

 دانلود بازی Extinction برای pc – کرک + اپدیت + نسخه کم حجم و فشرده Fitgirl و corepack لینک مستقیم

دانلود بازی pcدانلود بازی کم حجم

 دانلود بازی Extinction برای pc بهمراه کرک اپدیت و نسخه کم حجم و فشرده Fitgirl و corepack لینک مستقیم

بازی Extinction با الگوبرداری از آثار موفق سبک هک اند اسلش و اکشن ، قصد دارد تجربه جدید و متفاوتی ارائه کند. با پیش نمایش و دانلود این بازی همراه گیم پاک باشید.

وقتی نگاهی به کارنامه استودیو آیرون گلکسی در طول ۹ سالی که از زمان تاسیسش گذشته است می‌اندازیم، شاید به جز فصل دوم و سوم بازی Killer Instinct که امتیازات خوبی هم دریافت کرد، چیز قابل توجهی به جز پورت کردن بازی‌های استودیوهای دیگر روی پلتفرم‌های موردنظر دیده نمی‌شود.

تازه اگر بدانید پورت بازی Batman: Arkham Knight روی پی سی هم توسط همین استودیو انجام شده است، احتمالا با خودتان می‌گویید که عمرا سراغ بازی‌های این گروه نخواهید رفت، اما Iron Galaxy در طول چند سال گذشته تغییراتی را در خود تجربه کرده است و از طرفی بازی جدید آن‌ها نیز با توجه به ایده‌های خوبی که از آثار موفقی چون Shadow of the Colussus و Attack on Titan به عاریت گرفته است، پتانسیل این را دارد که اسم و رسمی برای سازندگانش دست و پا کند.

netpaak.ir telegram  دانلود بازی Extinction برای pc اپدیت + کرک Fitgirl و corepack لینک مستقیم

در سال ۲۰۱۶، آدام بویز که سابقه کار در کپکام و سونی را در کارنامه خود دارد، به عنوان مدیرعامل آیرون گلکسی روی کار آمد و بازی Extinction اولین اثری است که زیر نظر وی ساخته می‌شود و همچنین اولین پروژه بزرگ این استودیو به شمار می‌رود که در سبکی غیر از مبارزه‌ای توسعه یافته است.

دانلود بازی Extinction برای pc

دانلود بازی pcدانلود بازی کم حجم

البته آیرون گلکسی بازی‌هایی در سبک معمایی و ورزشی نیز ساخته است، اما هیچکدام به اندازه Divekick و Killer Instict موردتوجه قرار نگرفته است. بازی Extinction به عنوان اثری در سبک اکشن و ماجراجویی، تمرکز اصلی خود را روی ارائه یک گیم‌ پلی سریع و سرگرم‌کننده قرار داده و به همین دلیل است که سازندگان از مبارزات سریع سری Devil May Cry به عنوان یکی از منابع الهام اصلی خود در ساخت بازی یاد کرده‌اند. اما قبل از پرداختن به جزئیات گیم‌پلی، اجازه دهید ابتدا کمی به داستان بازی و محل پیدایش این نبرد نابرابر میان انسان‌ها و غول‌های عظیم‌الجثه بپردازیم.

دانلود بازی Extinction برای pc

در بازی Extinction شاهد روایت داستانی در مورد یکی از معدود قلمروهای انسانی باقی‌ مانده روی کره زمین خواهیم بود که با هجوم موجودات غول پیکری که بی‌شباهت به هالک هم نیستند، خطری جدی بقایشان را تهدید می‌کند. شما با قرار گرفتن در نقش شخصیتی به نام Avil که یکی از مبارزان ماهر در میان انسان‌ها به شمار می‌رود، وظیفه دارید تا در مقابل هجوم این بیگانه‌ها بایستید و تا آخرین لحظه ممکن از جان هموطنان خود دفاع کنید.  دانلود بازی Extinction برای pc

بازی اکشن سریعی را در اختیار بازیکن قرار می‌دهد و در مقابل انتظار دارد که شما هم برای موفقیت از سرعت عمل خوبی در انجام وظایف خود برخوردار باشید.

 دانلود بازی Extinction برای pc - کرک + اپدیت + نسخه کم حجم و فشرده Fitgirl و corepack لینک مستقیم

سرعت، اولین و برجسته‌ترین ویژگی بازی Extinction است که هم در حرکت کاراکتر Avil و هم در ضربات وی به دشمنان به وضوح مشاهده می‌شود. هدف اصلی سازندگان در طراحی مکانیزم‌های بازی سادگی و راحتی آن بوده است که بتواند هر طیفی از گیمرها را به سمت خود جذب کند. دانلود بازی Extinction برای pc

در طول مراحل، شما ابتدا با تعدادی دشمن کوچک و مینیونی از ارتش رِیوِنی‌ها مبارزه می‌کنید و پس از آن به ترتیب با غول‌های بزرگ و چند ده متری روبرو خواهید شد که رفته رفته سپرها و زره‌های دفاعی‌شان بیشتر و از پای درآوردن‌شان هم سخت‌تر می‌شود. دانلود بازی Extinction برای pc

 دانلود بازی Extinction برای pc - کرک + اپدیت + نسخه کم حجم و فشرده Fitgirl و corepack لینک مستقیم

با این‌حال، نوع مبارزه با غول‌ها متفاوت‌تر از سروکله زدن با دشمنان کوچک جثه است. برای اینکه بتوانید ضربات موثری به غول‌ها وارد کنید، باید ابتدا وارد حالت فوکوس شوید و سپس با پیدا کردن محل دقیق ضربه، بتوانید اعضای بدن آن‌ها را جدا کنید. نکته مهمی که سختی این مبارزات را بیشتر می‌کند، تاثیر سرعت عمل شما در کشتن غول‌ها است. اگر نتوانید این مراحل لازم برای از بین بردن ریونی‌ها را در مدت زمان کوتاهی انجام دهید، اعضای بدن آن‌ها دوباره رشد می‌کنند و به حالت قبلی خود باز می‌گردند و تازه کار وقتی سخت‌تر می‌شود که بدانید فقط یک ضربه از سوی این غول‌ها کافی‌ است تا شما با جمله Game Over روی صفحه نمایش خود مواجه شوید.

ماموریت‌های فرعی پرتعداد و دو حالت بازی مختلف، گستردگی قابل‌قبولی به محتویات بازی می‌بخشد

از دیگر مواردی که نقش مهمی را در گیم‌ پلی بازی ایفا می‌کنند، اشیا و مکان‌هایی است که در محیط بازی جای گرفته‌اند. اول از همه اینکه فضای بازی تا حد زیادی تخریب‌پذیر طراحی شده است و غول‌ها خیلی راحت با یک ضربه می‌توانند دیوارها و برج‌های یک قلعه را با خاک یکسان کنند، اما اینجا است که بازیکن باید از سرعت‌عمل خود استفاده کند و با بالارفتن از بلندی‌های مختلف سریع‌تر به نقاط حساس و ضعیف این غول‌ها نزدیک شود.

 دانلود بازی Extinction برای pc - کرک + اپدیت + نسخه کم حجم و فشرده Fitgirl و corepack لینک مستقیم

 

 

 

تنها خطری که شاید باعث عدم موفقیت بازی شود، احتمال گرفتار شدن در روندی تکراری و خالی از تنوع است

جدا از بخش کمپین، مراحل فرعی زیادی هم با اهداف مختلفی در بازی تعبیه شده است که به شما کمک می‌کنند سریع‌تر کاراکتر خود را ارتقا دهید. علاوه بر این، دو حالت بازی Skirimish و Extinction هم وجود دارد که در اولی شما با طراحی یک محیط نبرد توسط خودتان، وارد میدان می‌شوید و با دشمنان مبارزه می‌کنید.

 دانلود بازی Extinction برای pc بهمراه کرک اپدیت و نسخه کم حجم و فشرده Fitgirl و corepack لینک مستقیم

تکراری شدن روند بازی

سیستم مورد نیاز Extinction 

سیستم‌عامل: ویندوز ۷، ۸ یا ۱۰ (۶۴ بیتی)
پردازنده: اینتل Core i5-760 2.8 GHz یا AMD Athlon X4 740 3.2 GHz
حافظه رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک: انویدیا جی‌فورس GTX 660 یا ای‌ام‌دی رادئون HD 7870 با حافظه ۲ گیگابایت
دایرکت ایکس: نسخه ۱۱
فضای موردنیاز: ۳ گیگابایت

سیستم پیشنهادی

سیستم‌عامل: ویندوز ۷، ۸ یا ۱۰ (۶۴ بیتی)
پردازنده: اینتل Core i7-4771 3.5 GHz یا AMD FX 9370 4.4 GHz
حافظه رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک: انویدیا جی‌فورس GTX 970 یا ای‌ام‌دی رادئون RX 470 با حافظه ۴ گیگابایت
دایرکت ایکس: نسخه ۱۱
فضای موردنیاز: ۳ گیگابایت


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا