تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
فیلم خارجی

دانلود فیلم برج بی سایه The Shadowless Tower 2023 زیرنویس فارسی

امتیاز یادت نره

دانلود فیلم برج بی سایه The Shadowless Tower 2023 زیرنویس فارسی

دانلود فیلم برج بی سایه The Shadowless Tower 2023 با لینک مستقیم و کیفیت عالی زیرنویس فارسی  در نت پاک

دانلود فیلم برج بی سایه The Shadowless Tower 2023  دانلود فیلم خارجی

امتیاز6.7:IMdb

ژانر:درام

محصول:چین 2023

netpaak.ir telegram دانلود فیلم برج بی سایه The Shadowless Tower 2023 زیرنویس فارسی
دانلود فیلم و سریال در upko آپکو

مدت زمان:137 دقیقه

خلاصه داستان:

این فیلم داستان گرم افرادی را به تصویر می کشد که در حال شفا دادن و همراهی یکدیگر هستند و پیوند خانوادگی و عشق را به نمایش می گذارند.مرد میانسالی که به تنهایی در پکن زندگی می کند با یک عکاس جوان در محل کار آشنا می شود. او محل اختفای پدرش را که بیش از 40 سال ارتباطش را با او قطع کرده بود، باخبر می کند. او با تشویق عکاس، با پدرش روبرو می شود و رابطه پدر و پسری را که مدت هاست از دست داده بود، دوباره به دست می آورد.

درباره داستان:

برج بی سایه (به چینی: 白塔之光) یک فیلم درام چینی محصول سال 2023 به نویسندگی و کارگردانی فیلمساز کره ای-چینی ژانگ لو است و بازیگرانی چون Xin Baiqing، Tian Zhuangzhuang و Huang Yao در آن بازی کرده اند. این فیلم برای رقابت برای خرس طلایی در هفتاد و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم برلین انتخاب شده است، جایی که اولین نمایش جهانی آن در 18 فوریه 2023 انجام شد. نام فیلم از یک معبد بودایی قرن سیزدهمی در منطقه شیچنگ پکن، بتکده سفید است. طراحی عجیب و غریب معبد، دیدن سایه آن را سخت می کند. این امر باعث به وجود آمدن افسانه محلی شده است مبنی بر اینکه سایه آن را می توان در حدود دو هزار مایل دورتر در تبت، خانه معنوی معبد پیدا کرد. این به عنوان استعاره برای مرحله زندگی قهرمان داستان استفاده می شود، از این رو نام آن: برج بی سایه است.  بازیگران شین بایکینگ در نقش گو ونتانگ هوانگ یائو در نقش Ouyang Wenhui، عکاس تیان ژوانگ ژوانگ در نقش گو یونلای نانجی به عنوان نانجی لی کینکین در نقش گو ونهویی وانگ هونگوی در نقش لی جون وانگ یوون در نقش شیائو شیائو انتشار برج بی سایه اولین نمایش جهانی خود را در 18 فوریه 2023 در هفتاد و سومین جشنواره بین المللی فیلم برلین انجام داد این فیلم در جشنواره فیلم نیویورک 2023 در Main Slate دعوت شد و در 30 سپتامبر 2023 به نمایش درآمد. همچنین در بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم بوسان در بخش “آیکون” دعوت شد و در 8 اکتبر 2023 به نمایش درآمد؛ و در شصت و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم والادولید در بخش رسمی فیلم‌های بلند (2023) در 26 اکتبر به نمایش درآمد.

برای دانلود فیلم جدید برج بی سایه The Shadowless Tower 2023 زیرنویس فارسی کیفیت 480-720-1080-HD به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.


=-=-=-=-=

   لینک های دانلود   

زیرنویس فارسی

[دانلود کيفيت 1080p با حجم 2.96 گيگابايت]

[دانلود کيفيت 720p با حجم 1.64 گیگابايت]

[دانلود کيفيت 480p با حجم 949 مگابايت]


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا