تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
فیلم خارجی

دانلود فیلم خانه تسخیر شده خانواده لاود A Really Haunted Loud House 2023 زیرنویس فارسی

امتیاز یادت نره

دانلود فیلم خانه تسخیر شده خانواده لاود A Really Haunted Loud House 2023 زیرنویس فارسی

دانلود فیلم خانه تسخیر شده خانواده لاود A Really Haunted Loud House 2023 با لینک مستقیم و کیفیت عالی زیرنویس فارسی  در نت پاک

دانلود فیلم خانه تسخیر شده خانواده لاود A Really Haunted Loud House 2023  دانلود فیلم خارجی

امتیاز5.3:IMdb

ژانر:اکشن.خانوادگی

محصول آمریکا 2023

netpaak.ir telegram دانلود فیلم خانه تسخیر شده خانواده لاود A Really Haunted Loud House 2023 زیرنویس فارسی
دانلود فیلم و سریال در upko آپکو

مدت زمان:71 دقیقه

خلاصه داستان:

در روز هالووین، لینکلن لود و بهترین دوستش کلاید مک‌براید وقتی تصمیم می‌گیرند بین حقه‌بازی و بازی معروف Loud Family Spooktacular یا شرکت در یک مهمانی هالووین به میزبانی Xander Coddington، بچه باحال در مدرسه و اینفلوئنسر رسانه‌های اجتماعی، دچار تضاد می‌شوند.  لینکلن و کلاید تصمیم نهایی را می گیرند که از Spooktacular صرف نظر کنند و به مهمانی هالووین زاندر بروند که خانواده او را ناامید می کند. هر چند وقتی ریتا تصمیم می گیرد به دلیل نگرانی از مشکلات دندان های خانواده اش به جای شیرینی که خشم برخی از کودکان را در نور حفره های فرزندانش برانگیزد، مسواک بزند، همه چیز پیچیده می شود. با این حال، زاندر و دوستانش ترفندهایی در آستین خود دارند و به زودی تصمیم می‌گیرند که The Loud House را به وحشت بیاندازند. لینکلن، خانواده اش و کلاید باید برای دفاع از خانه خود و نجات هالووین با یکدیگر همکاری کنند.

 

درباره داستان:

A Really Haunted Loud House یک فیلم تلویزیونی آمریکایی اکشن خانوادگی در مراسم هالووین محصول 2023 است که بر اساس مجموعه تلویزیونی انیمیشن Nickelodeon The Loud House و همتای لایو اکشن و سریال اسپین آف آن The Really Loud House ساخته شده است. این دومین اثر لایو اکشن و سومین فیلم در فرنچایز کلی است، پس از فیلم The Loud House Movie (2021) و A Loud House Christmas (2021). این فیلم به کارگردانی جاناتان جاج با نمایشنامه‌ای توسط تونی گاما لوبو، ربکا می و تیم هوبرت از داستانی از گاما لوبو و می ساخته شده است. در این فیلم ولفگانگ شفر، جهزیر برونو، لکسی دی بندتو، ایوا کارلتون، سوفیا وودوارد، کاترین اشمور بردلی، آناکا فورنرت، اوبین بردلی، میا آلن، الا آلن، لکسی جانیک، آگوست مایکل پترسون، جولی جنکینز و نقش مکمل براین استپ ایفای نقش می‌کنند. توسط گاوین مادوکس برگمن، ترینیتی جولی بلیس، متئو کاستل، نولان مدوکس و کوین چمبرلین انجام شده است.در 4 آوریل 2023، در کنار فصل دوم خانه واقعاً پر سر و صدا و فیلم کازاگراندز اعلام شد. در ابتدا قرار بود این فیلم در 6 اکتبر 2023 در نیکلودئون و پارامونت پلاس اکران شود.

برای دانلود فیلم جدید خانه تسخیر شده خانواده لاود A Really Haunted Loud House 2023 زیرنویس فارسی کیفیت 480-720-1080-HD به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.


=-=-=-=-=

   لینک های دانلود   

[دانلود کيفيت 1080p با حجم 1.36 گيگابايت]

[دانلود کيفيت 720p با حجم 810 مگابايت]

[دانلود کيفيت 480p با حجم 463 مگابايت]

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا