📚 مجله نت پاکعمومیگردشگری

سفر لوکس با اقامت در هتل های ۵ ستاره کیش

امتیاز یادت نره

سفر به کیش از جمله سفرهای داخلی جذاب و پرطرفدار محسوب می‌شود. هم تجربه آرامش دریای جنوب را دارد و هم هیجان تفریحات کیش شما را مجذوب خود خواهد کرد. برای یک سفر خاطره‌انگیز به این جزیره، لازم است علاوه بر شناخت جاهای دیدنی کیش، به فکر یک هتل مناسب بود. رزرو هتل کیش مساله‌ای مهم است که در سفر خود باید به آن دقت کنید. به همین خاطر در این مطلب تعدادی از بهترین هتل های کیش را به شما معرفی می‌کنیم.

بهترین هتل های کیش:

هتل ترنج کیش

images 1665578184 سفر لوکس با اقامت در هتل های ۵ ستاره کیش

هتل ترنج کیش اولین هتل دریایی ایران است که هم چشم‌انداز و معماری خاص و زیبایی دارد و هم با داشتن استانداردهای هتل‌ های پنج ستاره، اقامت راحت و آرامی را برای مهمانان فراهم می‌کند. هتل پنج ستاره ترنج کیش در دو فاز ساخته شده، فاز اول که هتل دریایی روی آب و فاز دوم هتل طبقاتی ساحلی است.

اگر برای رزرو هتل کیش، هتل ترنج را مدنظر دارید، باید بدانید که این هتل امکانات متنوع و بی‌نظیری را به مسافران خود ارائه می‌دهد. از جمله این امکانات می‌توان به سالن بدنسازی، بیلیارد، اسپا، ماساژ، اتاق بازی کودکان، آتلیه و … اشاره کرد.

به جهت اینکه همه نیازهای مسافران به بهترین شکل در داخل مجموعه ترنج پاسخ داده شود، چندین رستوران و کافی شاپ در هتل ترنج تدارک دیده شده که با انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی، از مسافران پذیرایی می‌کنند. از جمله این رستوران ‌ها، رستوران‌ های خورشید، تاج و رستوران ساحلی است.

اما می‌رسیم به بخش مهم و اصلی هتل ترنج کیش که همان واحدهای اقامتی است. اتاق ‌ها و سوئیت‌ های هتل ترنج کیش با چشم‌انداز رو به دریا و امکانات بسیار، انتظارات مهمانان با هر سلیقه‌ای را برطرف می‌کنند.

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک، از هتل ‌های پنج ستاره و لوکس کیش محسوب می‌شود که در کنار ساحل مرجانی و در یکی از بهترین نقاط کیش قرار گرفته است. این هتل، جدیدترین و به روزترین امکانات را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. چشم ‌انداز اتاق ‌ها، رو به دریا یا محوطه باغ هتل و چیدمان زیبا و لوکس اتاق‌ها، جذابیت دوچندان به این هتل بخشیده است.

با رزرو هتل مارینا کیش می‌توانید از امکاناتی مانند رستوران و کافی شاپ، سالن کنفرانس و ترانسفر فرودگاهی برخوردار شوید. مهمتر اینکه مهمانان هتل مارینا در ساحل اختصاصی این هتل می‌توانند از انواع تفریحات آبی شامل جت اسکی، قایق سواری و پاراسل استفاده کنند. علاوه بر این، استخر و سونا و جکوزی و سالن بدنسازی هم در اختیار مسافران این هتل قرار گرفته است.

هتل داریوش کیش

images 1665578186 سفر لوکس با اقامت در هتل های ۵ ستاره کیش

یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها در رزرو هتل کیش، همیشه هتل داریوش کیش است. این هتل پنج ستاره با مساحت ۱۲ هکتاری و معماری هخامنشی در جزیره خودنمایی می‌کند. هتل داریوش تنها ۵ دقیقه با ساحل فاصله دارد و دسترسی خوبی به جاذبه‌ های کیش مانند پارک دلفین‌ها، اسکله کیش، پلاژ آقایان و باغ پرندگان دارد.

اقامت در هتل داریوش کیش علاوه بر تجربه آرامش و راحتی در هتلی لوکس و باکیفیت، یک تجربه منحصر به فرد از اقامت در کاخ‌های آپادانا نیز ایجاد می‌کند.

از امکاناتی چون استخر و سالن بدنسازی و زمین تنیس گرفته تا سالن زیبایی، خشکشویی، فروشگاه و تخفیف تورهای گردشگری، همه را در اقامت خود در هتل داریوش کیش در اختیار خواهید داشت.

سوئیت، اتاق ‌ها و ویلاهای هتل داریوش کیش با چشم‌انداز دریا و باغ، هر چیزی که برای اقامت راحت و لوکس لازم داشته باشید را دربر می‌گیرند. از طرفی، پرسنل مجرب هتل هم همه تلاش خود را برای جلب رضایت شما به کار می‌برند.

هتل آرامیس پلاس کیش

هتل آرامیس پلاس یکی دیگر از هتل ‌های لوکس و پنج ستاره کیش است. اگر نزدیکی به مراکز خرید کیش از اولویت‌های شماست، این هتل را در گزینه‌های خود برای رزرو هتل کیش قرار دهید. هتل آرامیس پلاس تنها چند دقیقه پیاده‌روی با مراکز خرید پردیس ۲، رویال مال و کیش مال فاصله دارد.

از امکانات هتل آرامیس پلاس باید به سالن ورزشی، سونا و جکوزی، غرفه‌ های گردشگری و عکاسی، کافی شاپ و رستوران اشاره کرد. اتاق‌ های هتل آرامیس پلاس کیش با چشم‌انداز زیبای خلیج فارس و امکانات مدرن، اقامتی راحت و خاطره‌انگیز برایتان می‌سازد.

رزرو هتل های ۵ ستاره کیش با بهترین قیمت در فلای تودی

فلای تودی سال‌هاست مرجع ارزانترین بلیط و هتل به شمار می‌رود و در زمینه رزرو هتل و فروش بلیط هواپیما داخلی و خارجی فعالیت می‌کند. برای سفر به کیش، هر اقامتگاهی را که انتخاب کرده باشید، رزرو آن را می‌توانید با خیال راحت به فلای تودی بسپارید.

فلای تودی با پوشش حداکثری هتل‌ ها، ارزانترین و متنوع‌ترین گزینه‌ها را برای رزرو هتل کیش در اختیار شما قرار می‌دهد. بنابراین کافی است به وبسایت فلای تودی مراجعه کنید، تاریخ سفر و مدت اقامت خود را همراه با تعداد مسافران در صفحه هتل‌ های داخلی ثبت کنید و نتایج جستجو را بررسی کنید. نتایج به ترتیب از ارزانترین گزینه‌ها نمایش داده می‌شود و در صورتی که قصد اقامت در یکی از هتل های پنج ستاره کیش را داشته باشید، می‌توانید فیلتر مورد نظر را فعال کنید تا همه هتل های پنج ستاره کیش نمایش داده شود.

انتخاب هتل و اتاق دلخواه در فلای تودی بسیار راحت است. اطلاعات جامعی که همراه با تصاویر هتل و اتاق ‌ها در اختیار شما قرار می‌گیرد، خیال شما را در رزرو هتل کیش آسوده می‌کند. پس از انتخاب، مابقی مراحل رزرو هتل کیش به سادگی چند کلیک خواهد بود.

اطلاعات خود و همراهان خود را وارد کنید و وارد مرحله پرداخت شوید. امکان خرید اینترنتی در فلای تودی همه چیز را ساده‌تر کرده و دیگر نیازی به مراجعه حضوری نیست. پس از پرداخت آنلاین، واچر هتل شما نیز به صورت آنلاین صادر می‌شود و دیگر تنها کافی است منتظر فرا رسیدن زمان سفر شوید تا سفر هیجان‌انگیز خود به جزیره زیبای کیش را آغاز کنید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته فلای تودی کمک می‌کند تا هر گونه سوال و مشکل احتمالی بلافاصله برطرف شود. در صورتی که نیاز به کنسل کردن رزرو خود دارید، به راحتی می‌توانید درخواست کنسلی خود را نیز اینترنتی ثبت کنید تا مبلغ پس از کسر جریمه، به حسابتان واریز شود. با همه اینها دیگر نگران چه هستید؟ همین حالا به سایت فلای تودی مراجعه کنید و رزرو هتل کیش را برای هر تاریخی که دوست دارید، انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا