تبلیغات

سیزن کالاف دیوتی موبایل چیست؟ (+ تغییرات هر سیزن!)

2/5 - (1 امتیاز)

تغییرات هر سیزن کالاف دیوتی موبایل از ویژگی‌های جذاب این بازی تفنگی هیجان انگیز است. کال اف دیوتی (Call of duty)  که با اسم ندای وظیفه هم شناخته می‌شود، یکی از بازی‌های جدید آنلاین موبایلی در سبک شوتر اول شخص است. این بازی توسط شرکت اکتیویژن ساخته شده و جزو آن دسته از بازی‌های آنلاین چند نفره است که در مدت زمان کمی روی تعداد زیادی دستگاه نصب شده است. بازی کالاف دیوتی در کمتر از دو سال خودش را به صدر لیست محبوب‌ترین بازی‌های موبایلی جهان رسانیده است.

کال آف دیوتی تا زمان نگارش این مطلب چندین بار آپدیت شده و در هر آپدیت بازیکنان وارد فصل یا همان سیزن جدیدی از بازی با تعداد زیادی قابلیت و امکانات جذاب می‌شوند. اگر نمی‌دانید منظور از سیزن بازی کالاف دیوتی موبایل چیست؟، همینجا بمانید و پس از خواندن یک تعریف کلی از سیزن کالاف دیوتی راجع به زمان آپدیت‌ها و قابلیت‌هایی که طی هر آپدیت یا تغییر فصل به بازی اضافه می‌شود، اطلاعات مفیدی کسب کنید.

images 1673171399 bzzt سیزن کالاف دیوتی موبایل چیست؟ (+ تغییرات هر سیزن!)

سیزن کالاف دیوتی موبایل به چه معناست؟

بازی کالاف دیوتی را می‌توان یک بازی تفنگی و اکشن موبایلی معرفی کرد که کاراکترهای بازی با دسترسی به برخی تجهیزات مثل  انواع اسلحه، اسکین میتیک و … در لوکیشن‌های مختلف جنگی وارد عمل می‌شوند. با انتشار هر سیزن کالاف دیوتی موبایل تغییرات زیادی روی بازی اعمال می‌شود. از جمله می‌توان به اضافه شدن کاراکترها و اسلحه‌های جدید به بازی اشاره کرد. همچنین نقشه یا همان مپ بازی تغییر می‌کند و حالات جدیدی به بازی افزوده می‌شود. برخی اسلحه‌ها به‌روزرسانی می‌شوند و به تبع پیشرفته‌تر خواهند شد.

این بازی در سبک بازی‌های بتل رویال است و هر بار با انتشار آپدیت‌های مداوم بازیکنان را با قابلیت‌ها و امکانات جدید بخش بتل رویال شگفت‌زده می‌‌کند. به طور کلی طی فواصل زمانی مشخصی آپدیت‌های جدید بازی تحت عنوان سیزن جدید کالاف دیوتی منتشر می‌شود. در هر آپدیت که بازی وارد سیزن جدیدی می‌شود، امکانات بازی و قابلیت‌های آن تغییر می‌کنند.

images 1673171561 bzzt سیزن کالاف دیوتی موبایل چیست؟ (+ تغییرات هر سیزن!)

زمان آپدیت جدید کالاف دیوتی موبایل

گفتیم که بازی کالاف دیوتی تاکنون در چندین سیزن مختلف منتشر شده است. این بازی به طور معمول هر چهار هفته یکبار به‌روزرسانی می‌شود. با انتشار هر آپدیت یا به‌روزرسانی بازی وارد سیزن جدید و حالت‌های جدید می‌شود. البته این زمان یک ماهه گاهی ممکن است به دو ماه یا حتی چند ماه هم برسد. با این حال این انتظار برای بازیکنان بازی کالاف دیوتی شیرین و خوشایند است؛ چراکه در سیزن‌های بعدی کالاف دیوتی قرار است بیش از پیش به وجد بیایند.

تعداد سیزن‌‌های کالاف دیوتی موبایل

تاکنون و در زمان نگارش این مقاله که در روزهای آخر سال ۲۰۲۲ میلادی هستیم، ۱۳ سیزن بازی کالاف دیوتی موبایل منتشر شده است. احتمالاً سیزن ۱۴ کالاف دیوتی در سال ۲۰۲۳ منتشر شود و دوباره قابلیت‌های جذاب دیگری به بازی افزوده شود.

images 1673171725 bzzt سیزن کالاف دیوتی موبایل چیست؟ (+ تغییرات هر سیزن!)

سیزن جدید کالاف دیوتی موبایل ۲۰۲۳

با توجه به اینکه با گذشت دو سال از ساخت و عرضه بازی کالاف دیوتی ۱۳ سیزن از آن منتشر شده است. این احتمال وجود دارد که سیزن جدید کالاف دیوتی موبایل در سال ۲۰۲۳ نیز ارائه شود. هرچند که هنوز راجع به تاریخ انتشار سیزن ۱۴ کالاف دیوتی موبایل اطلاعات کاملی وجود ندارد. اما همانطور که انتظار می‌رود احتمالا این سیزن در سال ۲۰۲۳  و با مودهایی جدید که احتمالا بازگشتن مود زامبی به بازی است همراه شود.

در خصوص اخبار جدیدترین سیزن کالاف دیوتی موبایل می‌توانید به سایت دیاموند لند مراجعه کنید و راجع به آپشن‌های جدید و تاریخ دقیق انتشار نسخه جدید بازی کالاف دیوتی موبایل اطلاعات کسب کنید. همچنین می‌توانید اخبار مربوط به تعداد زیادی از بازی‌های موبایلی در سبک‌های بتل رویال و سوپرسل و سایر بازی‌ها را از طریق همین سایت پیگیری نمایید.

images 1673172061 سیزن کالاف دیوتی موبایل چیست؟ (+ تغییرات هر سیزن!)

در دیاموند لند امکان خرید سی پی بازی کالاف با قیمت مناسب و تحویل سریع برایتان فراهم شده است؛ بنابراین اگر از کالاف فن‌های دو آتیشه هستید، با خرید cp کالاف موبایل اکانت بازی خودتان را توسعه دهید و همیشه خودتان برنده‌ این بازی رقابتی جذاب باشید.

تغییرات سیزن کالاف دیوتی موبایل؛ سیزن ۱۳

تغییرات سیزن کالاف دیوتی موبایل در هر آپدیت شامل تغییر در بخش‌های مختلف بازی است. این تغییرات کاراکترها، تجهیزات، سلاح‌ها، تغییر رنگ اتومبیل، هلیکوپتر، موتور، قایق، تغییر پرک و … است. در این قسمت به تغییراتی که در آخرین سیزن کالاف دیوتی موبایل یعنی سیزن ۱۳ ایجاد شده اشاره می‌کنیم. سیزن  ۱۳ کالاف دیوتی موبایل فصلی در خصوص وقایع زمستان از جمله کریسمس است.

تغییرات بتل پس

بخشی از تغییرات سیزن کالاف دیوتی موبایل در خصوص بخش بتل پس است. به همین صورت در سیزن ۱۳ نیز در رابطه با بتل پس شاهد تغییراتی در خصوص اضافه شدن تعدادی کاراکتر جدید با اسلحه‌هایی مختص به خودشان بودیم. این اسلحه‌ها برای اولین بار به کالاف افزوده شدند.

تغییرات مپ

همانطوری که گفتیم در هر سیزن کالاف دیوتی موبایل از جمله سیزن ۱۳ تغییراتی در مپ‌ها صورت می‌گیرد. لازم به ذکر است که در آپدیت‌ها و به تبع آن در سیزن‌های جدید بازی کالاف دیوتی موبایل تعدادی از ویژگی‌های نسخه اصلی نیز اضافه می‌شود. در فصل ۱۳، دو مپ در دسترس بازیکنان قرار دارد. یکی از این مپ‌ها منحصراً برای نسخه‌ موبایلی بازی ساخته شده است. مضمون یکی از این مپ‌ها وقایع مربوط به زمستان و کریسمس است.

تغییرات سلاح‌ها

یکی از جذاب‌ترین آپشن‌های بازی کالاف دیوتی تجهیزات این بازی از جمله سلاح‌ها هستند. سلاح‌های این بازی در هر سیزن جدیدتر شده، تعداد و نوع آن‌ها تغییر می‌کند. برای مثال در سیزن ۱۳، دو سلاح جدید به بازی اضافه شد که یکی از آن‌ها مسلسل تمام اتوماتیک است.

images 1673172010 سیزن کالاف دیوتی موبایل چیست؟ (+ تغییرات هر سیزن!)

جمع بندی

بازی کال آف دیوتی یک بازی هیجان‌انگیز موبایلی در سبک شوتر اول شخص و با امکان بازی چند نفره در فضای آنلاین است. آنچه این بازی را جذاب‌تر کرده تغییراتی است که پس از هر سیزن کالاف دیوتی موبایل به آن اضافه می‌شود. این تغییرات شامل کاراکترها، اضافه شدن شخصیت‌های جدید با سلاح‌های مختص به خود، به‌روزرسانی سلاح‌ها، تغییر مپ‌ها و تغییراتی در بتل رویال  و سایر ویژگی‌های بازی است.

تاکنون ۱۳ سیزن از این بازی منتشر شده و سیزن ۱۴ نیز قرار است به‌زودی طی آپدیت جدید عرضه شود. اخبار و اطلاعات مربوط به انواع بازی‌ موبایلی را می‌توانید از طریق سایت دیاموند لند پیگیری کنید.

منبع: diamond-land.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا