📚 مجله نت پاکبانوان مجلهبهداشت بانوانپزشکی و سلامت مجلهتبلیغات

تکنیک های جراحی بفاروپلاستی و تخلیه غبغب در کلینیک گونه

امتیاز یادت نره

تکنیک های جراحی بفاروپلاستی

عمل زیبایی پلک یا اصطلاحا بلفاروپلاستی منجر به ایجاد یک ظاهر طبیعی و جوان برای چشم هایی که خسته و پیر به نظر می رسند ، خواهد شد. لیفت پلک به عنوان روشی بسیار متفاوت بوده که قادر می باشد تا افتادگی پوست را ترمیم نماید و چین و چروک ها را نرم و صاف کند ، کاهش پف زیر چشم ها و در اطراف پلک های بالایی و پایینی علائم پیری را تصحیح نماید. جراحی زیبایی پلک  شامل تعدادی از تکنیک های مختلف جراحی می باشد. تکنیک هایی که یک جراح پلک خوب استفاده می کند بستگی به معاینه چشم ، آناتومی بیمار و تغییرات خاصی دارد که می بایست جهت دستیابی به اهداف مورد نظر صورت گیرد. امروزه تخلیه غبغب نیز از روش های محبوب افزایش زیبایی است که در کلینیک گونه زیر نظر متخصصین صورت می گیرد.

images 1675840422 63e34ba6b32fb تکنیک های جراحی بفاروپلاستی و تخلیه غبغب در کلینیک گونه

جراحی بلفاروپلاستی چه زمان باید انجام شود ؟

بعضی از دلایل رایج برای جراحی زیبایی پلک عبارت اند از :

وقتی در اثر بالا رفتن سن پلک ها شروع به افتادن کند. در این صورت پلک ها نه تنها زشت دیده می شود ؛ بلکه در بینایی نیز اختلالاتی را به وجود می آورد.

وقتی پلک ها در اثر تجمع مقدار زیادی چربی در پلک بالایی ، پف کرده دیده می شود.

زمانی که ناحیه زیر پلک به همان علت گفته شده در بالا پف کرده می باشند.

وقتی پلک پایینی شروع به افتادن کند و به همین علت داخل چشم شما مشاهده می شود.

زمانی که پلک ها با بالا رفتن سن ، دچار چین و چروک شوند.

سن مناسب برای انجام بلفاروپلاستی چه موقعی است؟

به طور کلی سن خاصی جهت انجام اینکار اعلام نشده است چرا که این مشکل تنها برای افتادگی پلک بر اثر افزایش سن نبوده و ممکن است یک فرد در سن جوانی و نوجوانی به شکل ژنتیکی دچار پف و یا افتادگی پلک گردد. نتیجه انجام این جراحی برای افرادی که مسن تر بوده و دهه چهل یا پنجاه سالگی خود را می گذرانند، حدودا ۱۰ تا ۱۲ سال ماندگاری داشته باشد ولیکن بعد از آن این احتمال وجود دارد که پوست پشت پلک دوباره جمع گردد.

تخلیه غبغب چیست؟

همه ی ما انسان ها دوست داریم زیبا تر دیده شویم و یا زیبایی خود را دوباره بدست آوریم. بیستر افراد بخصوص خانم ها دچار داشتن غبغب آن هم بزرگ کابوسی می باشد که هر روز تکرار می گردد. مواردی از جراحی پلاستیک یا زیبایی وجود دارد که اغلب نادیده گرفته می ‌شوند و گاها اصلا در بحث ‌های زیبایی به آن‌ ها پرداخته نشده است. اتفاقا این موارد جراحی ‌های کوچک می‌ توانند ظاهر فرد را با تغییری کوچک، بسیار زیبا همراه نمایند. تخلیه غبغب یکی از این موارد به شمار می رود . به طور کلی برای ایجاد غبغب ۳ علت وجود دارد:
۱- غبغب ژنتیکی و ارثی
۲- افزایش سن و شل شدگی پوست گردن و عضلاتش
۳- چاقی مفرط که حتی در موارد زیادی بعد از کاهش وزن هم از بین نخواهد رفت و به اصطلاح چربی های مقاوم شده اند.

برای رفع غبغب چه باید کرد؟

خوشبختانه برای این مشکل هم می توان از تخلیه غبغب و جراحی استفاده کرد و هم چندین روش غیر جراحی برای این مسئله ارائه می شود. راه حل های این مشکل معمولا در دسترس اند و مخصوصا در مراکز بی شماری روش های غیر جراحی ارائه می گردد. متاسفانه در موارد زیادی از این پروسیجرها به دلیل کمبود دانش یا تجربه عوارضی رخ می دهد. توصیه می شود تا پزشکی را ندیده اید و با وی صحبت نکرده اید، تصمیم گیری نهایی نکنید.images 1675840422 63e34ba6bda3e تکنیک های جراحی بفاروپلاستی و تخلیه غبغب در کلینیک گونه

کلینیک گونه مرکز زیبایی پوست

کلینیک زیبایی گونه کلینیک در دسته مراکز معتبر در زمینه عمل های زیبایی به شما معرفی می شود. این کلینیک همواره سعی دارد تا با استفاده و بهره مندی افرادی با تجربه و کاربلد و ارائه دادن خدماتی کاربردی به مشتریان عزیز به بهترین نحو رسیدگی کند. برجسته بودن استخوان‌ های گونه و پر بودن ناحیه‌ی میانی صورت باعث ایجاد ظاهری جوان و سالم و با طراوت خواهد شد که شما می توانید این تغییرات را با انجام جراحی در کلینیک زیبایی انجام نمایید. به طور کلی افزایش سن منجر به کاهش حجم گونه‌ ها و نواحی میانی صورت خواهد شد که معمولا ظاهری نحیف و ناسالم را به نمایش می گذارد و منجر به آن شده تا صورت شما پیرتر از آنچه که هست به نظر برسد.

امروزه مراکز زیادی تحت عنوان مجموعه های زیبایی در حال فعالیت می باشند که در آن خدماتی همچون بوکال فت ، لیفت ابرو و لیفت با نخ صورت می گیرد. گونه کلینیک به عنوان یکی از مراکز معتبر می باشد که از افرادی متخصص در زمینه های زیبایی استفاده می کند و همواره در حال خدمات رسانی می باشد. شایان ذکر است با مراجه به نشانی goonehclinic.com می توانید به دیگر خدمات این مجموعه دسترسی یابید و به طور کامل برای هر خدمات با کارشناسان با تجربه این مجموعه مشاوره شوید. این مجموعه با با بهره‌مندی از اساتید دانشگاهی، متخصصین به نام و حرفه ای و کادری با تجربه در کنار به کار گیری از دستگاه‌ ها و لوازم مجهز به بروزترین تخصصی دنیا در فضا و محیطی مدرن و آرامش بخش و پذیرایی ویژه، میزبان میهمانان ارجمند خود است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا