تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
انیمیشن دوبله فارسیانیمیشن

دانلود کارتون سفرهای علمی دوبله فارسی ۱۰۸۰,۷۲۰,۴۸۰

4.3/5 - (3 امتیاز)

دانلود کارتون سفرهای علمی دوبله فارسی

دانلود انیمیشن  دانلود سفرهای علمی دانلود کارتون سفرهای علمی دانلود انیمیشن سفرهای علمی با دوبله فارسی و کیفیت عالی , دانلود انیمیشن جدید لینک مستقیم و رایگان ۱۰۸۰,۷۲۰,۴۸۰,۴k

زیرنویس فارسی کیفیت اورجینال اچ دی و کیفیت فشرده و کم حجم موبایل زیرنویس فارسی اپارات نماشا تماشا اپ تی سلام دان فیلم تو موو کیفیت بلوری Full HD 1080p , HD 720p دوزبانه سانسور


سفرهای علمی یا اتوبوس مدرسه جادویی انیمیشنی تلویزیونی است که از روی اتوبوس مدرسه جادویی|کتابی به همین نام به نویسندگی جونا کول توسط ساتردی مورنینگ آمریکا ساخته شده‌است.

خانم فریزل، معلم عجیب و غریبی است و یک اتوبوس مدرسۀ عجیب‌تر از خودش دارد که با آن دانش‌آموزانش را به سفرهای علمی خیلی عجیب و باورنکردنی و در عین حال بسیار هیجان‌انگیز می‌برد.
جانت، آرنولد، کیشا، رالفی، کارلوس، دورتی آن، رالتی، واندا لی، تی‌وی و تیم در کلاس خانم فریزل درس می‌خوانند. یک مارمولک سبز کوچک نیز همیشه آنها را در سفرها همراهی می‌کند. بچه‌ها به کمک اتوبوس‌مدرسۀ جادویی‌شان برای سفرهای خاصِ خود آماده می‌شوند. گاهی به اندازۀ یک ذرۀ بسیار ریز درآمده و به داخل بدن انسان سفر می‌کنند، گاهی همراه با یک قطرۀ آب که از سطح دریا جدا شده و بخار می‌شود به آسمان می‌روند و گاهی هم بسیار بزرگ شده و با یک دایناسور می‌جنگند. اتوبوس برای هر سفر، خود را به شکلی درمی‌آورد. او می‌تواند مثل یک قایق بر روی آب شناور شود، یا مثل یک زیردریایی به اعماق آب‌ها برود و یا مثل یک سفینه به فضا سفر کند… شاگردان کلاس خانم فریزل در سفرهای علمی خود تجربیات منحصر به فردی کسب کرده و ما را نیز از نزدیک با مطالب علمی‌ای که آموخته‌اند آشنا می‌کنند.

 

netpaak.ir telegram دانلود کارتون سفرهای علمی دوبله فارسی ۱۰۸۰,۷۲۰,۴۸۰

دانلود کارتون سفرهای علمی , دانلود انیمیشن سفرهای علمی دوبله فارسی 

انیمیشن سینمایی سفرهای علمی دوبله فارسی

کارتون سینمایی سفرهای علمی


  ورود بـه بـخـش فیـلـم , انیمیشن  


+   لینک های دانلود انیمیشن سفرهای علمی  +


دانلود انیمیشن


دوبله فارسی فصل اول کارتون سفرهای علمی

لینک دانلود فصل اول قسمت ۱ تا ۱۳ کیفیت 1080p


دوبله فارسی فصل دوم کارتون سفرهای علمی

لینک دانلود فصل دوم قسمت ۱ تا ۱۳ کیفیت 1080p


‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا